М.Луцький: Від впровадження Болонського процесу Україна не виграла
Нинішня система освіти не примушує студента думати. Таку думку в ефірі українського радіо висловив перший заступник голови Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти Максим Луцький.
"Сьогодні немає потреби змушувати студента думати. Він зможе завчити, прийти і як у тестуванні - плюс, мінус, плюс, мінус… Це є примітивізація", - зауважив М.Луцький.
За його словами, від впровадження Болонського процесу Україна не виграла, повідомляє УНН.
"Ми бачимо якість (знань - Ред.) студентів, які вступають (до ВНЗ - Ред.), винятково за результатами тестувань, ми бачимо результати цього - у школах діти в останні два роки припинили навчатися, а лише займалися "натаскуванням" на тестування", - зазначив депутат.
У цьому контексті він підтримує рішення Міністерства освіти і науки, молоді та спорту про врахування балів шкільного атестату при вступі до вишу.
"Це повернення дитині необхідності всебічно розвиватися", - резюмував М.Луцький.
Нагадаємо, Болонський процес - процес структурного реформування національних систем вищої освіти країн Європи, зміни освітніх програм і потрібних інституційних перетворень у вищих навчальних закладах Європи. Його метою є створення до 2010 року європейського наукового та освітнього простору задля підвищення спроможності випускників вищих навчальних закладів до працевлаштування, поліпшення мобільності громадян на європейському ринку праці, підняття конкурентоспроможності європейської вищої школи.