У Запорізькому медуніверситеті приділяють багато уваги мовній підготовці іноземних студентів

Іноземним студентам нелегко даються перші кроки в науці -  на заваді мовні бар’єри.


Та вони наполегливо їх долають. І досягають таких успіхів, що впевнено беруть участь  у щорічних університетських та кафедральних конференціях ЗДМУ. На кафедрі мовної підготовки такі науково-практичні конференції традиційно проходять дуже цікаво та емоційно. Не була винятком і цьогорічна  на тему «Культура мовної поведінки  в ситуації спілкування».

У рамках обговорення стояли  актуальні питання лінгвістики в поєднанні з іншими гуманітарними науками: етикою, психологією, культурологією.

Відкриваючи  конференцію, завідувачка  кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент Катерина Гейченко підкреслила актуальність обраної теми та результативність  проведення заходу. Без сумніву, кожна доповідь, а загалом їх було анонсовано 13, додає студентам мовної практики, вони піднімаються на вищий щабель опанування дисципліною.

Серйозним науковим підходом та глибиною змісту вирізнялася  доповідь «Порівняльний  гендерний аналіз російської  та української мов», яку підготували  студенти  І курсу медичного факультету англомовної форми навчання, групи 2а – Єль Букілі Марви (Марокко) та Асабана Надера Єль Мехді (Іспанія) (науковий керівник – викладач Н.О. Коновальчук).

До порівняльного  аналізу  російських та узбецьких фразеологізмів стосовно  стану здоров'я  у своїй доповіді вдалися  узбецькі студенти І курсу медичного факультету, групи 10 – Тоштеміров Комолідін та Хошимова Хілола (науковий керівник – викладач Т.Г. Якутіна). Вельми оригінальною  була доповідь марокканського студента І курсу фармацевтичного факультету, групи 4 – Зуіна Ахмеда «Прислів’я про  правду й кривду» (науковий керівник – викладач І.В. Дев'ятовська).

Справжній феєрверк коментарів та міркувань викликала наукова презентація  щодо  етимології та неоднозначності сприйняття поняття «успіх», що її успішно провели  узбецькі студенти І курсу медичного факультету, групи 5 – Бахтійорова Шермухаммада і Собірової Саодотхон (наукові керівники – викладачі  К.В. Яковлєва і  В.В. Дейнега). Ці доповіді відзначено третім місцем серед учасників заходу.

Зацікавлено сприймали учасники конференції наукове повідомлення   туркменського студента ІІ курсу, групи 2 стоматологічного факультету – Аганіязова Мердана «Складнощі  російської мови  очима туркменського студента» (науковий керівник – викладач О.І. Агіна). Оригінальність  доповіді на тему «Колоративи з «родзинкою» як засіб привернути  увагу  до рекламного тексту», що її презентувала марокканська студентка ІІІ курсу медичного факультету англомовної форми навчання, групи 4 а – Хабба Хафса (науковий керівник – викладач Ж.М. Рагріна) викликала щирий інтерес учасників конференції. Ці дві доповіді посіли друге місце.

Доповідь студента І курсу медичного факультету, групи 1 – Ель Кандуссі Аймана «Формування Інтернет-сленгу» (науковий керівник – викладач Н.О. Коновальчук) визначена найкращою на цьогорічній конференції.

Варто  зазначити, що всі доповідачі використовували інтерактивний проектор,  повідомлення з презентацією  проходили жваво, невимушено,  конференція відбулася   у доброзичливій, толерантній атмосфері наукової дискусії. Усіх учасників нагородили  дипломами, які стануть не тільки нагадуванням про «День науки – 2017», але й, можливо, стимулюватимуть до подальшого занурення у  світ науки та опанування мовами.


Поділіться з друзями:   

Останні новини