В Університеті культури відкрито лабораторію медіатехнологій

На Факультеті зв’язків з громадськістю і журналістики  студентам презентували лабораторію інноваційних медіатехнологій.


Сучасний дизайн, мультимедійна дошка, потужні комп’ютери Apple для майбутніх фахівців, які хочуть максимально розкрити свій творчий потенціал та опанувати практичні навички майбутньої професії.

Лабораторія інноваційних медіатехнологій Київського університету культури налічує 25 Apple Mac Pro останнього покоління.

Відкрив лабораторію та урочисто перерізав червону стрічку Михайло Поплавський.

«Сьогодні на Факультеті PR і журналістики ми відкриваємо інноваційну креативну лабораторію медіатехнологій. Це великий крок вперед. Ми повинні випереджати час!

Основна ціль – максимально наблизити процес навчання студентів до виробництва – дуальна освіта в дії!

Я хочу, аби молодь вивчала креативні медіатехнології та реалізувала свої здорові творчі амбіції для успішного професійного майбутнього», – сказав Михайло Поплавський.

Навчання в лабораторії буде проходити під керівництвом викладача Факультету зв’язків з громадськістю і журналістики, досвідченого ментора Олексія Ситника.

«Це дійсно унікальна лабораторія та унікальний досвід, що дозволить нам з вами вивчати абсолютно новітні трендові ідеї та технології.

Ви сьогодні маєте можливість здобути конкурентну професію, навчаючись в конкурентних умовах. Кращої лабораторії в Україні поки що немає. Вітаю вас!» – зазначив Олексій Ситник.

Проректор Анатолій Гуменчук зауважив, що дана подія є досить важливою та подякував Михайлу Поплавському за створення сучасних умов для ґрунтовного навчання студентів та їх професійного розвитку.

Від імені студентської молоді факультету студдекан Анастасія Кузнєцова також висловила щиру вдячність Михайлу Поплавському за потужну мультимедійну лабораторію, яка відкриває нові перспективи для студентського майбутнього.

Під час навчання в лабораторії студенти матимуть можливість вчитися використовувати програми для запису, монтажу, обробки фото, відео, 3D-дизайну, створювати сайти і нові бренди, розробляти маркетингові та PR-стратегії, популяризувати власні проекти, комунікуючи зі світом.

Опанування новітніх технологій в інформаційному суспільстві стало першочерговим для PR-фахівців. Той, хто зможе поєднувати традиційні підходи PR і журналістики з новітніми технологіями, буде затребуваним та успішним професіоналом.

ВІДЕО:


Поділіться з друзями:   

Останні новини