Представники Національного фармацевтичного університету взяли участь у польсько-українському проекті із популяризації науки

20 вересня у парку ім. Т.Г. Шевченка м. Харкова відбувся II Польсько-український проект «ScientificFun – наукові пікніки в Україні», у якому взяла участь 21 команда з харківських вищих навчальних закладів. На заході було представлено понад 50 наукових експозицій.


Організаторами «Наукових пікніків» в Україні стали польський фонд «Wsp?lna Europa» за підтримки фонду «Освіта для демократії», програми «Завтра.UA» Фонду Віктора Пінчука та низки місцевих партнерів. У Харкові співорганізатори заходу – Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради, Українсько-польський культурно-освітній центр ХНУГХ ім. А. Бекетова і Харківський міський центр дозвілля молоді.

Цього року наукові пікніки проводитилися в п’яти містах України:

  • у Тернополі – 7 вересня;
  • у Львові – 14 вересня;
  • у Харкові – 20 вересня;
  • у Києві – 21 вересня;
  • у Луганську – 28 вересня.

У кожному з названих міст фахівці Центру науки «Коперник» (Варшава), а також українські популяризатори науки (школярі, студенти, викладачі, учені) продемонстрували різноманітні закони фізики, хімії, біології, медицини тощо. А відвідувачі не тільки побачили лабораторні досліди, але й змогли узяти в них активну участь. Таким чином організатори довели, що наука – це не просто формули й схеми. Наука – це все, що навколо нас, наше життя й ступінь нашої свободи.

Національний фармацевтичний університет був представлений дружньою командою колективу кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту (завідувач кафедри, доцент В.В. Малий, доценти кафедри І.В. Тіманюк, М.М. Кобець, Ю.М. Кобець, С.В. Жадько) та студентами 2 й 5 курсів спеціальності «Маркетинг».

У рамках наукового пікніка відвідувачі змогли побачити інтерактивні експонати з правильної викладки лікарських засобів в аптеці. Крім того, кожен охочий міг відчути себе справжнім маркетологом, взяти участь у конкурсах та вікторинах. Колективом кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту було проведено:

  • майстер клас «Мерчандайзинг: товаром в обличчя», «Лабіринт в магазині» з метою ознайомлення з викладкою товару,
  • гра «Мовчання ягнят» (визначення міміки та жестів), гра «Продайте мені весло» (як правильно продавати товар в залежності від категорії покупців), гра «Який на Вас попит?» (визначення видів попиту).

Після завершення заходу Національний фармацевтичний університет був нагороджений почесним дипломом, а колектив кафедри отримав сертифікати учасників.

Враження студентів НФаУ спеціальності «Маркетинг» про наукові пікніки в Україні:

«Мені довелося вперше побувати на «пікніку». Завдяки згуртованій та креативній роботі викладацького складу на чолі з завідувачем кафедрою ФММ доц. В.В. Малим захід пройшов на високому рівні. Як студентці, у якої вже є диплом бакалавра, мені вдалося застосувати свої знання на практиці, поділитися ними з іншими учасниками та глядачами, а також розширити свої комунікативні зв'язки, придбати нові знайомства. Сподіваюся, що надалі «Наукові пікніки» стануть доброю традицією в нашому місті і для нашого ВНЗ та допоможуть усім небайдужим до науки людям дізнатися щось нове, проявити себе, а також залучити молодше покоління до прекрасного світу наукових відкриттів».

Юлія Ніколаєва, студентка 5 курсу

«Завдяки роботі викладацького складу кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту та студентів НФаУ змогла отримати зворотній зв'язок і залучити аудиторію школярів, які зможуть надалі продовжити навчання у НФаУ, зокрема за спеціальністю «Маркетинг»».

Юлія Ковалевська, студентка 5 курсу

«Зізнаюся чесно, для мене це придбання першого комунікативного досвіду. На практиці я змогла реалізувати свої маркетингові теоретичні знання».

Маргарита Гасимова, студентка 2 курсу

«Це велика честь для мене – бути учасником «Наукового пікніка». Я з великим задоволенням візьму участь ще раз у його проведенні у м. Харків!»

Юлія Безкровна, студентка 2 курсу

Фото:


Поділіться з друзями:   

Останні новини