На базі НУХТ відбулася перша публічна дегустація нової продукції холдингу «Молочний альянс»

14 грудня кафедра технології молока і молочних продуктів Національного університету харчових технологій (НУХТ) зустрічала гостей – на базі кафедри відбулася перша публічна дегустація нового продукту групи компаній «Молочний альянс» – айрану.


Фахівці холдингу звернулися до широкого загалу через соціальну мережу «Фейсбук» і запросили до участі у дегустації, щоб визначитися, в якому стандарті виробляти продукт. Участь у дегустації взяли акціонери групи компаній «Молочний альянс», спеціалісти ТМ «Яготинське», фахівці Навчально-наукового інституту харчових технологій і, зокрема, кафедри технології молока і молочних продуктів НУХТ, незалежні експерти, пересічні громадяни, представники ЗМІ. Ні їх суд були представлені три зразки айрану, які презентували голова Наглядової ради групи компаній «Молочний альянс» Сергій Вовченко і головний технолог холдингу Ольга Степаненко.

Дегустатори оцінювали пропоновані зразки за смаком, консистенцією, вмістом солі. Після заповнення дегустаційних листів, вони мали змогу прокоментувати свої враження від продукту. Одним із дегустаторів виступила член спільноти «Фейсбуку», багатодітна мама Юлія Кулюкіна, яка віддає перевагу продукції ТМ «Яготинське», й була зацікавлена в ознайомленні з новими продуктами. До речі, Юлія – випускниця Національного університету харчових технологій 1997 року за спеціальністю «Облік і аудит». До обговорення долучилися перший заступник голови Правління ПАТ «Перший інвестиційний банк» Ірина Москаленко, бренд-директор холдингу «Молочний альянс» Лілія Камінська, акціонер холдингу Олександр Деркач, директор ПАТ «Яготинський маслозавод» Олександр Сіренко (теж випускник НУХТ), в.о. директора Навчально-наукового інституту харчових технологій НУХТ Оксана Кочубей-Литвиненко, доценти кафедри технології молока і молочних продуктів Анастасія Пухляк і Наталія Ющенко. Фахівці університету, зокрема звернули увагу виробників на необхідність вказання на етикетці товару вмісту іонів натрію, оскільки він може суттєво впливати на самопочуття споживачів із надмірним артеріальним тиском.

Маркетингова служба холдингу проаналізує результати дегустації, аби підприємство, врахувавши всі пропозиції незалежних експертів, виробило оптимальний для споживачів продукт. У подальших планах холдингу – виробництво айрану з різноманітними наповнювачами.


Фото:


Поділіться з друзями:   

Останні новини