У Запорізькому державному медичному університеті почав працювати ще один інтерактивний клас

Просто чудовий подарунок від ректорату отримала «під ялинку» кафедра мовної підготовки Запорізького державного медичного університету: тут уже з повним навантаженням працює інтерактивний проектор EPSON.


Викладачі  задоволені – у студентів, а це іноземці, які опановують лікувальну справу, фармацію, педіатрію, стоматологію в ЗДМУ, істотно зросла мотивація до вивчення мов,зокрема, української, російської, якою навчаються, а також значно поліпшилася інтенсивність самого процесу.

У викладача  кафедри Жанни  Рагріної  гарний настрій – англомовні другокурсники з Республіки Індії і після заняття не поспішають залишати аудиторію, кожному хочеться щось гарне написати на інтерактивній дошці спеціальною ручкою і запам’ятати це слово. «Цей інтерактивний проектор вирізняється своїми функціями, які є такими важливими для процесу вивчення мови, - розповідає Жанна Михайлівна. – Адже тепер ми можемо не лише переглядати відеоматеріали, графічні зображення чи слухати музику, але й використовувати спеціальні програми, котрі входять у комплект, для поліпшення функцій творчого навчання. Будь якої хвилини, зупинивши відео,  студент може показати граматичні конструкції, змінити їхню  черговість. Є спеціальні функції, щоб викладач вивів на дошку роботу, яку студент виконував удома, і виправив помилки. Дуже приємно, що керівництво дбає про наповнення новими технологіями  не тільки профільних кафедр, але й мовних».

Інтерактивний проектор знадобиться й майбутнім вступникам, які вивчають мову на підготовчому відділенні. Російськомовні  абітурієнти після нього з певним обсягом знань приходять на перший курс, далі упродовж трьох наступних років шліфують, уже студентами, мову на професійному рівні спілкування. Дошка для них, як знахідка!

«Цей проектор  значно оптимізує навчальний процес,- зазначила доцент кафедри Лариса Васецька. – Адже не всі можуть аудіювати, важливо бачити й написаний текст, а поєднання слухового й зорового сприйняття дає відмінний результат». Лариса Іванівна  розповіла, що студентів, а їх проходить через кафедру великий потік з різним рівнем підготовки, тепер буде краще диференціювати, вирівнювати їхні знання, особливо на тих стадіях, коли вони починають спілкуватися з пацієнтами.

Дуже затребуваними є на кафедрі два комп’ютерних  класи, усі 30 робочих місць постійно зайняті. Студенти моделюють  ситуації, які знадобляться їм у професійному спілкуванні, побуті, суспільній сфері. Завдяки унікальним технологіям, які використовують викладачі, уже через кілька тижнів занурення у мову – українську, російську, англійську, студенти спілкуються, формулюють  свої думки. За такими ситуативними ігровими технологіями працюють, до речі, у Кембріджі.

Зараз, коли в університеті системно запроваджується дистанційне навчання, інтерактивний проектор прислужиться кафедрі особливим чином, адже опанування курсом з мовної   підготовки у   професійному  спілкуванні,  який пропонується студентам для самостійної роботи й відпрацювання,  викладачі можуть тепер контролювати й спрямовувати значно  продуктивніше.

Це вже четвертий інтерактивний клас, який використовується в навчальному процесі у Запорізькому державному медичному університеті.


Поділіться з друзями:   

Останні новини