Росія взялась за популяризацію педагогічної освіти

Модернізація російського освіти повинна початися зі зміни системи підготовки вчителів, вважає глава Міністерства освіти та науки РФ Андрій Фурсенко. Учитель повинен визнати, що його головне завдання - не дати максимум знань, а навчити отримувати ці знання, причому, не тільки в школі, сказав міністр.


На думку міністра, педагог повинен не тільки навчити дітей вчитися, організувати цей процес, але і зробити навчання цікавим. «Наше життя така, що ніяких навіть найкращих знань, отриманих в школі і вузі, на все життя не вистачить, - відзначив Фурсенко. - У нас ще не так давно освіта випереджало розвиток економіки, принаймні, в деяких сферах. А сьогодні в основному освіта наздоганяє економіку, доганяє життя ». Це стосується не тільки Росії, але і всього світу. Ми доучується постійно, намагаючись відповідати вимогам, а не випереджаємо ці вимоги, відзначив Фурсенко.

Це, за його словами, означає, що у вчителя повинна бути можливість підвищувати кваліфікацію. «Перед нами стоїть завдання - зробити так, щоб вчитель був дуже передовим людиною, яка може вести за собою учнів. До школи повинні йти молоді люди, які уособлюють собою нову хвилю в житті, - підкреслив міністр. - З іншого боку, кожен учитель повинен мати можливість підвищувати свою майстерність. Багато вчителів сьогодні хочуть вчитися - ми повинні їм надати повну можливість».

Професія викладача вважається не дуже-то популярною серед молоді. Однак, за словами Фурсенко, останнім часом ситуація почала змінюватися. Середній бал ЄДІ у абітурієнтів, які вступають до педагогічних вузів, виріс на 3 пункти і перевалив за 60 балів. «Це означає, що не трієчники надходять до педагогічних вузів. Це означає, що у нормальних сильних хлопців з'явився інтерес до цієї професії », - зазначив він.

Що стосується зарплат вчителів, то, за словами Фурсенко, перед Міносвіти поставлено завдання: зробити так, щоб зарплата у педагогів була не менше середньої зарплати в тих регіонах, де вони проживають. «Це завдання, яке ми сьогодні виконуємо. Більше половини регіонів її виконали починаючи з вересня », - зазначив він. Більш того, надалі стоїть завдання підвищити ці зарплати, зазначив міністр. «Але мова йде не про кожного вчителя. Педагог повинен мати таку зарплату не тому, що це його посада - вчитель, а тому що він дуже добре вчить. Це має бути наслідок його роботи », - підкреслив Фурсенко.


Поділіться з друзями:   

Останні новини