Google отримала патент на технологію автомобілів, здатних пересуватися без участі водія

Новий патент описує режим роботи автомобіля, коли машина переключається від звичайного стилю водіння, в якому водій приймає рішення, в режим, коли автомобіль сам вирішує, як саме рухатися.


У патенті описана технологія того, як саме машина буде перемикатися між двома режимами роботи.

За словами представників Google, нова технологія дозволить не тільки знизити аварійність на дорогах, а й запропонувати концепцію "самохідних" автомобілів, які, наприклад, будуть возити туристів на екскурсії по заданих маршрутах або автоматично відганяти автомобілі на сервіс в разі поломки. Вперше заявку на патент під назвою Transitioning a Mixed-mode Vehicle to Autonomous Mode інтернет-компанія подала ще в травні цього року, але публічно про патент оголошено лише зараз.

У документі описуються два набори сенсорів: перший ідентифікує положення автомобіля в даний момент часу, а другий відстежує пересування і визначає як саме рухатися до точки призначення. Крім того, перший тип сенсорів здатний розпізнавати дорожню розмітку та дорожні знаки, що допомагає автомобілю дотримуватися, дотримуючись правила. Також сенсорна система дозволяє автомобілю повністю автономно в'їжджати на парковку, відшукувати вільне місце і паркуватися з урахуванням розмітки.

У Google говорять, що для нормальної роботи системи, автомобіль повинен працювати з системою навігації GPS, яка буде точно визначати місце розташування машини, тоді як автомобільні сенсори будуть "підрулювати" машину, виходячи з конкретних дорожніх умов і ситуації.

За словами представників компанії, нова система вже дозволяє зупиняти машину в разі небезпеки і змінювати положення автомобіля на дорозі. У патенті говориться, що нова система може бути розширюваною, тобто сенсори можна адаптувати під різні додаткові кошти вказівки, наприклад QR-коди, які будуть інформувати про те, що машина проїхала ту чи іншу ділянку. Також нова система пропонує оснащувати електронними інформаторами парковки, щоб в'їжджає на паркінг автомобіль вже на етапі попадання на парковку, знав, де саме є можливість встати.

При цьому, компанія підкреслює, що родзинка системи полягає саме в тому, що система дозволяє перемикатися в ручний (з водієм) або автоматичний режим в будь-який момент часу.

У патенті Google також наводиться приклад, в якому машина стартує з чиказького Міленіум Парк, відправляється по заданих точках, а потім повертається на вихідну позицію. У Google розповіли, що для їзди з новою системою компанія вже адаптувала експериментальні прототипи автомобілів Toyota Prius і Audi TT, що проїхали близько 160 000 миль з "обмеженим втручанням людини".


Останні новини