Більшість проблем із реєстрацією електронних кабінетів були з вини абітурієнтів, - Лілія Гриневич

Після закінчення вступної кампанії МОН проведе ретельний аналіз всіх проблем, що виникли в роботі нового програмного забезпечення ЄДЕБО, та зробить висновки для його вдосконалення. На цьому наголосила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.


«Як тільки завершиться вступна кампанія, ми проаналізуємо та визначимо всі недоліки, які були в роботі ЄДЕБО. Більша частина з них уже усунені, однак ми й надалі вдосконалюватимемо програмне забезпечення, щоб воно було надійнішим та зручнішим для користувачів. Висновки разом з рішеннями, які дозволять поліпшити роботу ЄДЕБО, будуть обов’язково представлені громадськості», – повідомила Лілія Гриневич, передає прес-служба Міносвіти.

Вона відзначила, що в перші дні у вступників дійсно виникло чимало проблем з реєстрацією електронних кабінетів. Вони здебільшого були спричинені розбіжностями персональних даних в документах – пропущені апострофи, чергування «і»/«и», розбіжності в 1 літеру, подані старі назви населених пунктів, перейменованих в межах декомунізації тощо.

«Більшість з цих помилок були оперативно виправлені і останні півтора тижня система працювала в штатному режимі. Однак тим вступникам, у яких все ж залишилися такі проблеми, з 15 липня було дозволено подавати документи у паперовій формі», – зазначила Міністр.

Вона підкреслила, що цього року вступна кампанія була непростою – як для вступників та ВНЗ, так і для МОН. Довелося в дуже стислі терміни змінювати програмне забезпечення ЄДЕБО, але це був необхідний крок. Старе програмне забезпечення не відповідало змінам, які закладені в цьогорічних Умовах прийому. Підприємець, у власності якого перебувало програмне забезпечення, відмовився співпрацювати з ДП «Інфоресурс» і продовжувати доопрацювання бази у жовтні 2016 року.

Крім того, усі дані студентів, абітурієнтів, викладачів були незахищені. Вони могли бути втрачені, а система могла будь-якої миті припинити роботу і цьогорічна вступна кампанія взагалі опинилася б під загрозою зриву.

Тому, за словами Лілії Гриневич, в МОН було ухвалене досить складне і сміливе рішення щодо зміни програмного забезпечення. В силу непереборних обставин – пошук фінансування, проведення відкритого тендеру, блокування його результатів – терміни на розробку скоротилися від запланованих більш ніж удвічі. Тому провести його промислову експлуатацію до вступної кампанії не було жодної можливості.

«Але тепер програмне забезпечення ЄДЕБО є державною власністю, і це не тільки гарантує безпеку усіх даних, а й дає можливість постійно працювати над його вдосконаленням, яке точно зможуть відчути та оцінити вступники наступних років», – наголосила Міністр.


Поділіться з друзями:   

Останні новини