Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць, – Олег Шаров

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення.


Про це йшлося  28 липня 2017 року під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України, - інформує прес-служба Міносвіти.

«Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм адресного розміщення держзамовлення. Його основна ідея в тому, що рекомендацію для зарахування на бюджетні місця отримують вступники, які мають кращі конкурсні бали. При цьому рекомендація про зарахування надається за найвищою вказаною вступником пріоритетністю, за якою він може отримати місце держзамовлення. Місце направляється в той навчальний заклад, який обрав вступник. Всі його заяви з меншими пріоритетностями не розглядаються, даючи наступним за рейтинговими списками вступникам можливість також отримати рекомендації», – пояснив директор департаменту вищої освіти МОН Олег Шаров.

Рейтингові списки будуть оприлюднені на сайті http://www.vstup.info та на сайтах ВНЗ. Крім того, інформація про рекомендації до зарахування буде розміщена в електронних кабінетах вступників.

Вступники, яким будуть надані рекомендації, мають виконати вимоги до зарахування на місця державного або регіонального замовлення до 12 години 5 серпня. Їх зарахування на ці місця проводиться не пізніше 12 години 7 серпня.

До 18 серпня відбуватиметься переведення на вакантні місця державного та регіонального замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб.

«Якщо після розподілу бюджетних місць у вступників виникнуть питання щодо його справедливості, вони можуть звернутися насамперед до приймальних комісій або ж до ДП «Інфоресурс» та МОН. Будуть відомі прохідні бали абсолютно по кожній конкурсній пропозиції, і ми зможемо верифікувати право вступника на ту чи іншу пропозицію», – відзначив Олег Шаров.


Поділіться з друзями:   

Останні новини


Новини партнерів:

загрузка...
Loading...