Реєстрація електронних кабінетів працює без збоїв, – Міносвіти

У перший день реєстрації електронних кабінетів ЄДЕБО працює в штатному режимі і вже понад 15 тис вступників створили такі кабінети.


Про це йшлося під час прес-брифінгу в МОН, що відбувся сьогодні, 2 липня 2018 року, за участі генерального директора директорату вищої освіти та освіти дорослих МОН Олега Шарова та директора ДП «Інфоресурс» (технічного адміністратора ЄДЕБО) Оксани Бєлік.

«Сьогодні о 7-й ранку ми відкрили можливість реєстрації електронних кабінетів вступників. Наразі кількість зареєстрованих кабінетів сягнула понад 15 тисяч. З них вступники активували вже 14тис 230, тобто майже 95%. Хочу підкреслити, що активувати кабінет потрібно впродовж доби – якщо цього не буде зроблено, то вступникові потрібно буде реєструвати кабінет заново. Якщо ж ви вже зареєстрували, активували та зазначили всі потрібні дані в кабінеті, будь ласка, виходьте з нього, щоб не перевантажувати систему», – сказала Оксана Бєлік.

Також вона попросила вступників відповідально поставитися до запам’ятовування свого логіну та паролю, адже якщо зазначити їх неправильно кілька разів поспіль, то кабінет буде заблоковано на кілька годин.

Торік вступники загалом зареєстрували більше ніж 160тис електронних кабінетів і приблизно така ж їх кількість очкується цього року.

«Зараз зареєстровано близько 10% від тієї кількості кабінетів, які ми очікуємо. Водночас досвід минулого року показує, що на той час, коли почнеться подання заяв, буде зареєстровано 75-80% кабінетів, а ще 20% буде реєструватися в період подання заяв», – додав Олег Шаров.

Він нагадав, що реєстрація кабінетів триватиме до 25 липня, а подавати через них заяви можна буде з 12 до 26 липня.

«Часу вистачить в усіх вступників, ми просимо працювати спокійно і дуже уважно зазначати інформацію. Бо, наприклад, до нас уже були поодинокі звернення, що щось не вдається зареєструвати в кабінеті. І в усіх цих випадках виникала одна й та ж ситуація – неправильно зазначена цифра під час введення номерів атестату чи сертифікату. Водночас за  ту частину дня, що пройшла, до нас не надходила інформація про якісь серйозні проблеми, що стосуються роботи ЄДЕБО чи подання документів. Всі служби МОН, зокрема, наші гарячі телефонні лінії, електронні пошти та приймальня громадян працюють в звичайному режимі, на запитання надаються відповіді», – підкреслив очільник директорату.

Одним з найпоширеніших запитань на гарячих лініях нині є необхідність завантаження скан-копії атестата. Вступники цікавляться, які саме сторінки потрібно завантажувати в кабінет. Представники МОН пояснюють: достатньо завантажити лише одну сторінку, на якій вказано перелік предметів та оцінки. Важливо, щоб розмір файлу не перевищував 1 Мб.


Поділіться з друзями:   

Останні новини