Як користуватись цьогорічним електронним вступом?

Розпочала роботу система «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів».


На сайті системи опубліковано відповіді на типові запитання при роботі з системою.

Запитання-відповіді

Запитання:
Коли розпочне працювати система «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів»?

Відповідь:
Система «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» працюватиме на період вступної кампанії — від 1-го липня до 31-го липня 2012 року.

Запитання:
Де ознайомитися із тим, як подавати електронну заяву для участі в конкурсному відборі до ВНЗ?

Відповідь:
Ознайомитися з інструкцією по роботі з системою «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» можна на сайті http://ez.osvitavsim.org.ua. Інструкція знаходиться у правому кутку головної сторінки системи.

Запитання:
Чи потрібно надсилати листи на електронну адресу навчального закладу?

Відповідь:
Ні, не потрібно. ВНЗ працює в системі «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів». Вся інформація про ВНЗ та вступника знаходиться в Єдині державній електронній базі з питань освіти. Відтак, дублювати лист на приватну електронну адресу не потрібно. Вступник взагалі не надсилає листи. Він обирає навчальний заклад, факультет, спеціальність, спеціалізацію. Після цього клікає «Відправити заяву» та бере участь у конкурсному відборі для вступу.

Запитання:
Коли я отримаю відповідь від ВНЗ про те, що вони отримали мою заяву?

Відповідь:
Відповідь від представників приймальних комісій повинна надійти впродовж доби. У разі, якщо Ви не отримали підтвердження від ВНЗ у зазначений період, заявка на участь у конкурсному відборі до ВНЗ вважається недійсною.

Запитання:
Яку відповідь повинні надіслати з ВНЗ, після того, як я відправив заяву?

Відповідь:
Можливі статуси електронних заяв:

  • заяву подано до ВНЗ» — підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником вищого навчального закладу;
  • заява потребує уточнення» — інформація про те, що електронну заяву прийнято вищим навчальним закладом до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Після присвоєння електронній заяві цього статусу вищий навчальний заклад зобов’язаний невідкладно надіслати вступнику повідомлення з переліком даних, які потребують уточнення та в який спосіб їх необхідно подати;
  • заяву зареєстровано у ВНЗ» — інформація про те, що електронну заяву прийнято вищим навчальним закладом до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі;
  • власника заяви допущено до участі у конкурсному відборі» — інформація про те, що власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі;
  • власника заяви не допущено до участі у конкурсному відборі» — інформація про те, що власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. При присвоєнні електронній заяві цього статусу вищий навчальний заклад зазначає причину відмови;
  • власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти державного бюджету» — інформація про проходження вступником конкурсного відбору на навчання за кошти державного бюджету. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання за кошти державного бюджету, вступник зобов’язаний виконати вимоги другого абзацу пункту 17.1 розділу XVII Умов прийому;
  • власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб» — інформація про проходження вступником конкурсного відбору на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб, вступник зобов’язаний виконати вимоги другого абзацу пункту 17.1 розділу XVII Умов прийому;
  • власника заяви не рекомендовано до зарахування на навчання за кошти державного бюджету» — інформація про те, що вступник не пройшов конкурсний відбір на навчання за кошти державного бюджету;
  • власника заяви не рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб» — інформація про те, що вступник не пройшов конкурсний відбір на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб;
  • власника заяви виключено із списку рекомендованих до зарахування на навчання за кошти державного бюджету» — інформація про те, що вступник втратив право бути зарахованим на навчання до обраного вищого навчального закладу за кошти державного бюджету у зв’язку з невиконанням вимог пункту 18.2 розділу XVIІI Умов прийому;
  • власника заяви зараховано на навчання до ВНЗ» — інформація про те, що наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до вищого навчального закладу.

Запитання:
Куди звертатися із запитаннями щодо правильності подання заяви в електронному вигляді?

Відповідь:
Запитання Ви можете надсилати на електронну адресу ________ або телефонувати на «гарячу телефонну лінію» МОНмолодьспорту — (044) 486 78 48.

Запитання:
Чи можу я звернуся до суду, якщо мою електронну заяву не розглянули у ВНЗ?

Відповідь:
Нема підстав для звернення до суду. Впродовж доби Вам підтвердять, чи берете Ви участь у конкурсному відборі для вступу до ВНЗ. Якщо підтвердження не надійшло, Ви можете подати документи традиційним способом — віднести необхідну документацію до приймальної комісії обраного вишу.

Запитання:
Чи надійною є система електронної реєстрації? Наскільки (і як) захищена приватна інформація?

Відповідь:
Реєстрація в системі «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» не передбачає надання вступником будь-якої персональної інформації. Вступник лише вводить номер та серію свого атестата про середню освіту, номер сертифіката і пін-код ЗНО та, у разі, якщо всі три параметри будуть введені коректно і співпадуть — активує власний кабінет, який вже містить необхідні для вступу до ВНЗ відомості. Також варто зазначити, що всі дії при реєстрації та в кабінеті вступника здійснюються за захищеним протоколом HTTPS із використанням сертифікату SSL, що є світовим стандартом із захисту передачі даних в Інтернеті.

Запитання:
Чи можуть подавати електронні заяви випускники минулих років?

Відповідь:
Так, можуть (з сертифікатами ЗНО 2008, 2009, 2010, 2011 та 2012 рр., та з атестатами про середню освіту 2000-2012 рр.).

Запитання:
Чи потрібно дублювати подання документів (і через Інтернет, і особисто)?

Відповідь:
Не потрібно. Вся інформація буде зібрана в одній базі. У випадку, якщо Ви вже використали можливість подати 15 заяв (максимум 5 ВНЗ та на 3 напрями в кожному з них), і вирішили подати ще одну, представники приймальних комісій зможуть простежити за цим. ВНЗ працюватимуть у спільній мережі, тому простежити за процесом буде легко та зручно.

Запитання:
Як і коли подавати медичну довідку для вступу?

Відповідь:
Якщо Ви маєте дійсну медичну довідку (термін дії медичної довідки — 1 рік), вкажіть її в кабінеті вступника та пред’явіть при поданні оригіналів документів. Якщо Ви не маєте довідки, її необхідно оформити при поданні оригіналів заяв.

Запитання:
Чи перевіряється автоматично середній бал атестата?

Відповідь:
Середній бал атестата звіряється з оригіналом при особистому поданні оригіналів заяв. При наданні недостовірної інформації про середній бал атестату вступник несе за це відповідальність і може бути відсторонений від участі в конкурсі.

Запитання:
Чи можу я скористатися системою «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів», якщо я належу до пільговиків?

Відповідь:
Ви повинні документально підтвердити наявність пільг у приймальній комісії до оголошення конкурсу. Тому подання електронної заяви через систему «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів», на жаль, не можливе.

Запитання:
Скільки заяв я можу подати і як система відслідкує, чи не перевиконав я норму?

Відповідь:
Система «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» автоматично відстежує кількість поданих заяв до ВНЗ та не дозволяє подачу (в електронній та паперовій формі) заяв поза встановленими правилами (тобто у Вас є можливість подати 15 заяв — у п’ять ВНЗ на три напрями). Якщо подано 16-ту заяву, то її слід анулювати.

Запитання:
Що робити у випадку, якщо я забув пароль?

Відповідь:
Вам потрібно скористатися функцією нагадування паролю. Після чого, на вказану Вами електронну адресу надійде лист із відновленням паролю.

Запитання:
Що робити, якщо я використав усі спроби подачі заяв до ВНЗ, але хочу надати заяву до ще одного вишу?

Відповідь:
Якщо ВНЗ вже прийняв до розгляду Ваші заяви, відхилити їх, відповідно до нормативних документів про систему «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» неможливо.


Поділіться з друзями:   

Останні новини