Про «секретне» держзамовлення від МОНмолодьспорт

«Інформацію про зміни в обсягах бюджетних місць було засекречено на рівні найбільшої державної таємниці», - йдеться у статті одного з народних депутатів України, представника Комітету ВРУ з питань науки і освіти, який будучи експертом з освіти або не знає, або впевнено робить вигляд, що не знає, як формується державне замовлення.


І було б нічого аби його незнання не мало наслідків. Але ж справа у тому, що напередодні вступної кампанії питання держзамовлення хвилює кожного абітурієнта та його батьків, а тому - приблизно півмільйона громадян як мінімум.

Вкотре повідомляємо, що обсяги державного замовлення затверджуються щорічно постановою Кабінету Міністрів України, доступ до якої мають усі засоби масової інформації та усі бажаючі, адже одразу після прийняття, документ публікується на сторінках офіційних друкованих та електронних видань.

Вищі навчальні заклади, в свою чергу, розміщують відповідну інформацію на своїх офіційних веб-сторінках. Крім того, інформація про державне замовлення також оприлюднюється на порталі інформаційної системи «Конкурс».

Чому МОНмолодьспорт не в змозі засекретити дані про держзамовлення?

Тому що формує державне замовлення Міністерство економіки України відповідно до  пропозицій вищих навчальних закладів, які МОНмолодьспорт лише збирає, аналізує та направляє до Мінекономіки.

«Минулого року постанова Кабінету Міністрів України про державне замовлення на підготовку фахівців була прийнята аж 14 липня, коли вступна кампанія була вже розпочата. Фактичний розподіл державного замовлення здійснюється, як правило, до середини жовтня, а то триває і до листопада. Це пояснюється тим, що місця знімаються або додаються – все залежить від конкурсної ситуації. А будь-які зміни до держзамовлення вносять наказом Міністерства економіки. Інформація ця ні в якому випадку не є секретною і апріорі не може такою бути», - розповів заступник директора департаменту вищої освіти Микола Фоменко.
Справа у тому, що робота політиків, часто-густо, - це маніпулювання інформацією у власних інтересах, тоді, як про того ж абітурієнта політик може згадати лише за умови: викликати резонанс та підняти власний рейтинг.

Виходячи з вищезазначеного, МОНмолодьспорт звертається до усіх абітурієнтів, представників ЗМІ та інших заінтересованих і причетних до вступної кампанії  2011 року: з метою недопущення хибного інформування населення щодо особливостей та перебігу вступної кампанії, рекомендуємо з усіма запитаннями звертатися безпосередньо до міністерства за довідковими телефонами та телефоном гарячої лінії. Фахівці МОНмолодьспорт готові надавати роз’яснення та достовірну інформацію з будь-яких питань вступної капманії.


Поділіться з друзями:   

Останні новини