10 лютого 2014, 11:37
Наука
Продовжується звітування проректорів з наукової роботи ВНЗ про наукову та науково-технічну діяльність у 2013 році
7 лютого 2014 року під головуванням Першого заступника Міністра освіти і науки Євгена Суліми заслухано звіти проректорів з наукової роботи щодо підведення підсумків наукової та науково-технічної діяльності у 2013 році педагогічних вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації.
У засіданні брали участь проректори з наукової роботи Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка, Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського.

На засіданні розглянуто основні питання наукової та науково-технічної діяльності зазначених ВНЗ.
Проректори з наукової роботи доповіли про результати виконання завершених у 2013 році фундаментальних та прикладних наукових дослідженнях і розробках, ефективність використання бюджетних коштів.
Під час засідання обговорювалися проблемні питання, які виникали при виконанні наукових досліджень і розробок у 2013 році.
Перший заступник Міністра Євген Суліма звернув увагу проректорів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації на недоліки, допущені при виконанні науково-дослідних робіт та рекомендував у подальшій роботі врахувати наступне:
1) педагогічним вищи навчальним закладам планувати свою діяльність у сфері науки відповідно до рейтингових показників світового рівня;
2) проекти наукових досліджень, які подаються на конкурс, повинні бути актуальними для міжнародної спільноти;
3) залучати молодих науковців та студентів до виконання наукових досліджень та розробок;
4) тематика наукових робіт, які плануються до виконання повинна мати користь для громадськості та суспільства;
5) на етапі формування тематики проектів наукових досліджень знаходити реального споживача;
6) залучати інвестиції зацікавлених у результатах наукових досліджень суб’єктів національної та міжнародної спільноти.