Аудиторія програм MBA продовжує молодшати
Аудиторія програм MBA американських і європейських бізнес-шкіл продовжує молодіти і стає ще більш інтернаціональною, повідомляє Begin Group з посиланням на результати щорічного дослідження Graduate Management Admission Council (GMAC) під назвою «2011 World Geographic Trend Report for GMAT Examinees».
Судячи за даними проходять тест GMAC (обов'язковий для вступу до бізнес-школи), в минулому році вік 44% абітурієнтів не перевищив 25 років, тоді як 5 років тому частка молоді серед бажаючих здобути бізнес-освіту становила лише 37%. До слова, найбільше молодих вступників в 2011 р. було в Східній Азії (61%) та Західній Європі (52%).
У 2011 р. кількість іноземних кандидатів (тобто нерезидентів США), які брали участь в тестуванні GMAT, перевищила половину і склало 55%. У порівнянні з 2007 роком кількість претендентів зі Східної Азії зросла на 67%, відзначають дослідники.
«Омолодження» слухачів програм MBA - об'єктивна тенденція, для якої до кінця «нульових» дозріли цілком об'єктивні передумови, "- коментує результати дослідження гендиректор Begin Group Ольга Гозман. На її думку, на Заході MBA програми перестали сприйматися як програми для вже досвідчених менеджерів: «Багато хто зрозумів, що курси MBA цілком під силу практично відразу після бакалаврату». «омолодження» почасти посприяв кризу, - каже Гозман. - Не маючи можливості працевлаштуватися на престижну роботу, багато студентів тепер воліють якнайшвидше отримати ступінь, таким чином почати кар'єру з вищого ступеня."