Українські роботодавці роблять ставку на молодь та студентів
У побудові репутації роботодавця українські компанії роблять ставку на роботу з молоддю та студентами. Третя частина проектів компаній, реалізованих ними для покращення власної привабливості на ринку праці, стосувалися кандидатів без досвіду роботи.
Такі дані отримала компанія HeadHunter України (hh.ua), проаналізувавши проекти номінантів Премії «HR-бренд року», яка цього року пройде в Україну.
Також в 2011 році 24% роботодавців втілювали освітні проекти, а 12% працювали над мотиваційними програмами. 9% компаній, що працюють в Україні, будували власну репутацію роботодавця за допомогою соціальної відповідальність. Згідно з дослідженнями hh.ua, студенти та кандидати без досвіду роботи найбільш уразливі на ринку праці. Вони відносяться до тих, кому в корпоративному секторі знайти роботу найважче. Наприклад, в ІТ-галузі на одного кандидата в середньому припадає два робочих місця, в той час як на вакансію для студентів претендує четверо претендентів.
Як повідомлялося раніше - згідно з результатами глобального опитування, проведеного консалтинговою компанією Employer Brand International у партнерстві з hh.ua, кожна третя компанія світу планує працювати над власною привабливістю на ринку праці, а кожен п'ятий - вже цим займається, пише газета «Місто».