Проект студентів НТУ «ХПІ» став найкращим стартапом в рамках Міжнародного конкурсу рекламних та PR проектів «Золотий компас»
1 квітня 2014 в Харківському національному економічному університеті ім.С.Кузнеця відбувся VIII Міжнародний студентський конкурс рекламних та PR проектів «Золотий компас», на якому студенти НТУ «ХПІ» презентували свою ідею веб-сервісу «Lipo» і стали переможцями у секції «Start-up».
У конкурсі брали участь студенти із України, Росії, Білорусії, Китаю та Казахстану. Всіх учасників було розподілено на 4 секції в залежності від тематики проекту.
Веб-сервіс «Lipo» був представлений у секції «Start-up». Журі конкурсу, яке складалося з представників бізнес-структур, журналістів, PR та IT фахівців, а також керівників венчурних фондів, оцінювали як креативність використаних PR методів для залучення цільової аудиторії, так і наявність конкурентних переваг, схем монетизації і життєздатність бізнес-ідеї.
Проект також був визнаний кращим у номінаціях конкурсу «Найефективніший проект» і «Краща презентація проекту» а капітан команди «Lipo» Анастасія Липовська була відзначена дипломом «За професіоналізм».
Участь студентів НТУ «ХПІ» у конкурсі «Золотий компас» стала вже традиційною. Команди різних спеціальностей вузу пробують себе у створенні та реалізації різних проектів, а також вчаться застосовувати на практиці різноманітні маркетингові механізми, інформувати цільову аудиторію через доступні канали комунікації, а також презентувати проект перед публікою. Відмінною рисою проектів, що представляє НТУ «ХПІ» є їх реалістичність. На конкурс подаються тільки ті проекти, які або були втілені в життя, або перебувають в стадії реалізації.