Студентське самоврядування Києва дало свою оцінку вступній кампанії
Органи студентського самоврядування підбили підсумки вступної кампанії до київських вишів. На думку студентських лідерів, прогрес в організації прийому документів у порівнянні з минулим роком очевидний.
Асоціація керівників органів студентського самоврядування м. Києва (АКОСС) підбила підсумки роботи приймальних комісій вищих навчальних закладів столиці. Як повідомляють студентські лідери, рівень організації вступної кампанії та швидкість обробки документів, що надходили від абітурієнтів цього року, не виправдали прогнозів песимістів.
«Сьогодні ми можемо говорити про позитивні зміни, оскільки були враховані помилки минулих років, - повідомив голова АКОСС Артем Нікіфоров, - вступна кампанія тривала достатньо часу, щоб документи до приймальних комісій одразу декількох столичних вишів абітурієнти могли подавати швидко і комфортно».
«Були поодинокі випадки із затримками у роботі приймальних комісій та незадоволення деяких батьків абітурієнтів. Але це не мало систематичного характеру. Можемо дати високу оцінку цьогорічній вступній кампанії», - завірив Артем.
Ноу-хау цьогорічної вступної кампанії – можливість подачі документів до приймальних комісій через мережу Інтернет за допомогою системи «Електронний вступ 2011». «Система зарекомендувала себе дуже добре. Експеримент виявився успішним. Нікуди не треба їхати. Особливо це стало актуально для абітурієнтів із найвіддаленіших від Києва куточків», - запевнила голова студентської ради Академії муніципального управління Аліна Худолій. Проте багато абітурієнтів, попри витрачений час та кошти на дорогу, все-таки подавали документи власноруч.
«Багато абітурієнтів подавали документи за допомогою мережі Інтернет, однак більшість вступників дотримувалися старої перевіреної системи і подавали оригінали документів особисто до приймальної комісії», - розповів голова студентської колегії Києво-Могилянської академії Роман Потеряйко.
Для пришвидшення обробки документів абітурієнтів деякі виші залучали до роботи приймальних комісій студентів. Серед них – Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
«Ми не тільки шукаємо студентів, які в літній час хочуть зайнятися чимось корисним, ми також допомагаємо абітурієнтам дізнатися більше про університет ще на етапі вступної кампанії, - розповідає голова студентського парламенту КНУ Максим Макарчук, - саме тому започаткували проект «Консультант абітурієнта»: студенти університету чергували у приймальних комісіях, відповідаючи на запитання абітурієнтів та батьків про предмети, викладачів, студентське життя».
У порівнянні з минулим роком, коли у столичних приймальних комісіях добами чергували абітурієнти та їхні батьки, а пристрасті навколо «номеру у черзі» переростали у бійки, липень 2011 року виявився вкрай спокійним.
«Я дуже добре пам’ятаю, у яких умовах працювала приймальна комісія під час попередньої вступної кампанії. Цього року постійно слідкував за ситуацією у своєму університеті – не помітив а ні тисняви, а ні довгих черг. До речі, у самій приймальній комісії для зручності її працівників та абітурієнтів встановили кондиціонери», - підсумував керівник органу студентського самоврядування Національного авіаційного університету Євген Панченко.