У ЛНУ імені Івана Франка відбувся конкурс студентських маркетингових проектів

30 жовтня 2014 року на економічному факультеті Університету відбувся конкурс студентських маркетингових проектів на тему: «Соціальна реклама – виклики сьогодення», організатором якого стала кафедра маркетингу.


На конкурсі було презентовано 15 проектів, які розробляли студенти не лише економічного факультету, але й юридичного, а також цьогоріч до участі в конкурсі долучились і студенти Національного університету «Львівська політехніка».

Коротку довідку про історію проведення конкурсу розповів декан економічного факультету, професор Степан Панчишин: «Кілька років тому такий конкурс проектів проводили лише студенти кафедри маркетингу. Згодом ми розширили географію учасників і сьогодні бачимо прекрасний результат, адже у заході беруть участь студенти різних кафедр та  інших факультетів, а також молоді люди з інших навчальних закладів». Степан Михайлович побажав конкурсантам вдалих презентацій.

На важливості ролі соціальної реклами в сучасному медійному просторі наголосив завідувач кафедри маркетингу Євген Майовець. На його думку, ті, хто використовує елементи соціального маркетингу у своїх проектах, є значно успішнішими порівняно з тими, хто уникає висвітлення актуальних проблем сьогодення.

«Від імені голови Львівської міської ради Андрія Садового маю велику приємність вітати вас із реалізацією цієї ініціативи», – сказала начальник управління туризму Львівської міської ради Галина Малець. Вона побажала учасникам конкурсу креативності, адже «реклама не повинна бути стандартною» і порадила «не боятись думати по-іншому, адже це для справжнього маркетолога один із кроків до успіху».

Головною умовою конкурсу було висвітлення у кількахвилинному ролику актуальної соціальної проблеми сьогодення. Учасники заходу підійшли до реалізації завдання творчо та відповідально. Серед проблем, які у своїх презентаціях розкрили конкурсанти, були: соціальна поведінка, мобільна і алкогольна залежності, війна в Україні, питання цінностей тощо.

За результатами конкурсу у номінації «Глядацькі симпатії» перемогли студенти НУ «Львівська політехніка» Дмитро Червінський, Юлія Чекурова, Назар Кінах і Тарас Кушерський. ІІІ місце посіли студенти групи ЕКН-41 Віталій Голдак, Андрій Грема, Богдан Зелінський; ІІ місце – студентки групи ЕКН-21 Соломія Ільєнко і Марічка Романишин. Перемогу в конкурсі здобули студентки групи ЕКН-41 Ліля Петровська та ЕКР-41 Зоряна Скоропад.


Поділіться з друзями:   

Останні новини


Найкращі ЗВО