У Харківському політехнічному завершилась Школа студентського телебачення
16 листопада в НТУ «ХПІ» відбувся фінальний етап Школи студентського телебачення ХПІ Online, де переможці проекту обговорили подальші перспективи розвитку студентського телебачення університету.
Протягом двох тижнів кожен, хто подав заявку на участь і пройшов відбірковий тур, мали можливість відвідувати тренінги та майстер-класи від провідних спікерів, професіоналів в теле- і медіаіндустрії регіонального та національного рівня.
Заявки для участі подало понад 150 студентів різних спеціальностей - від економістів до інженерів, ті, хто захотів спробувати себе в новій ролі. За підсумками було вибрано 50 учасників. Фіналістами стали 30 чоловік, і всі вони були запрошені в діючу команду ХПІ Online в якості журналістів, операторів або монтажерів.

Хедлайнерами проекту стали: Дмитро Головачов - директор компанії «Ніка-Відео», Алена Ільїна-Макарова - провідна НСН «Харьковские известия», Сергій Гулевський - генеральний директор телерадіокомпанії «Регіон», Кирило Горобець - директор знімальної групи кіностудії film.ua і StarMedia, Денис Красько - відеограф, директор відеостудії Avidia prod, Філіп Дикань - телеведучий, редактор інформаційного агентства "МедіаПорт", Олег Єгоров - директор креативного агентства «Light-team», Олександра Винокурова - smm-pr-менеджер, працювала на каналах Інтер і НТН, учасник і організатор Інтер-школи. Також під час Школи студенти відвідали студію телеканалу АТН та взяли участь у відеоконференції.
Програма Школи була побудована таким чином, що крім лекцій, учасникам пропонувалося виконати практичні завдання. Фінальним випробуванням була зйомка пілотного випуску для нової рубрики в рамках проекту «ХПІ Online». Ці роботи були надані на загальний розгляд учасників та журі. За результатами фіналу були обрані переможці.
Після Школи всі студенти були нагороджені сертифікатами, а також призами від партнерів заходу.

«Сучасна молодь каже, що не дивиться телебачення. Але це не зовсім так. Якщо не дивиться, то читає в Інтернеті, оскільки новини там такі ж, і джерела цих новин загальні », - зазначив Сергій Гулевський.
В планах оновленої команди ХПІ Online - модернізувати існуючий формат мовлення, створити нові рубрики і вирости до національного рівня, першими в країні зайнявши сегмент студентського телебачення.
Довідка:
«ХПІ-online» - унікальний студентський телевізійний канал, в програму якого входять серії документальних фільмів про минуле та сьогодення НТУ «ХПІ», інформаційні, аналітичні та розважальні програми, новинні дайджести та ін. В основі проекту лежить комплексний підхід до підтримки іміджу НТУ «ХПІ» в медіапросторі України.
Робота над інформаційним продуктом «ХПІ-online» передбачає залучення творчої молоді і студентів університету. При підготовці матеріалів до виходу в ефір молоді люди мають можливість освоїти навички телевізійних професій за напрямками: ведучий, журналіст, редактор, оператор, монтажер, дизайнер та ін. Робота над «ХПІ-online» на всіх етапах виробництва відбувається тільки за участю студентів, завдяки чому формується і суттєво зростає рівень соціальної свідомості молодих телевізійників. На їхні плечі лягає відповідальність за форму та наповнення медіаконтенту.
З випусків «ХПІ-online», які транслюються в інтернет-представництвах НТУ «ХПІ», офіційному сайті, світлодіодних екранах, регіональних і національних телевізійних ефірах, не тільки студенти, а й викладачі дізнаються останні новини наукової, культурної та спортивної життя Харківського політеху.