Студенти НТУ «ХПІ» стали переможцями на конкурсі "Золотий Компас"

Студенти НТУ «ХПІ» взяли участь в IХ щорічному Міжнародному конкурсі рекламних та PR проектів "Золотий Компас", який проходив у Харківському національному економічному університеті.


Цього року учасники змагалися у трьох секціях: PR проекти, рекламні кампанії та start up проекти.

На цей раз від Харківського політеху у фінал конкурсу вийшли одразу дві команди, причому одна з них брала участь одночасно в двох секціях.
Переможцями секції PR проектів стали студенти, які представили публіці діюче в університеті студентське телебачення «ХПІ Online» і розповіли про інструменти його просування на університетському та міському рівні.

А ще одна команда студентів факультету бізнесу та фінансів брала участь одразу в двох секціях. Більш успішним виявився проект, що посів друге місце, «Агентство для молодих фахівців «Бумеранг» , спрямований на сприяння і допомогу студентам у пошуку відповідного місця для проходження стажувань в компаніях і організаціях міста Харкова. Рекламна кампанія для «Антикафе Обломов» була удостоєна третього місця.

Призові місця на конкурсі також посіли: Маріупольський державний університет, PR-проект «Допоможемо!», Запорізький національний університет, рекламна кампанія «DISSET», Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського, рекламна кампанія «Помітний на дорозі», Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, start up проект «GarageJam», Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, start up проект «Muzarium».

У конкурсі рекламних та PR проектів НТУ «ХПІ» бере участь вже сьомий рік, а третій рік поспіль стає переможцем у секції. Особливість представлених на цьому конкурсі проектів полягає в їх реальності. Все, про що розповідають зі сцени команди, або вже зроблено, або знаходиться в процесі реалізації самими ж учасниками на базі університету, іноді навіть у більш широкому масштабі.

У процесі підготовки до конкурсу учасники освоюють найголовнішу навичку в сучасному світі – вміння продати свій проект. Одні працюють над реалізацією проекту і над його практичною складовою, а інші – розписують маркетингову стратегію і обирають канали та методи його просування. Ключовим етапом стає представлення цього проекту на публіці. Щоб справити враження на журі, учасники йдуть на найрізноманітніші «хитрощі»: ретельно продумують сценарій свого виступу, розробляють фірмовий стиль, малюють інфографіку, роблять презентації і створюють відеоролики із застосуванням інструментів комп'ютерної графіки та дизайну.

Для участі в конкурсі збираються команди, що складаються з представників різних факультетів – від дизайнерів до економістів і програмістів. Таким чином кожен виконує свою ділянку роботи і застосовує свої професійні навички, а їхній успіх – це результат ефективної симбіозу.

Реалізація подібних студентських проектів підвищує імідж НТУ «ХПІ» як найбільшого інтелектуального центру міста.


Поділіться з друзями:   

Останні новини


Найкращі ЗВО