Дмитро Табачник: "Електронний вступ" був вдалим експериментом
Питанням постійної уваги Міністерства є розширення доступу талановитої молоді до вищої освіти шляхом удосконалення Умов прийому до вищих навчальних закладів та підвищення якості контингенту абітурієнтів, що зараховуються на навчання.
Вступна кампанія 2011 року проводилася згідно з Умовами прийому до вищих навчальних закладів, відповідно до яких у порівнянні з 2010 роком збільшено строки прийому заяв та документів на вступ з 15 до 31 дня.
Окрім цього, у 2011 році відбувалася експериментальна реалізація подання електронних заяв. Попри всю необ’єктивну критику стосовно проведення експерименту «Електронний вступ», як первинний етап відбувся успішно.
Упродовж вступної кампанії працювала інформаційно-пошукова система «Конкурс» – об’єктивне відображення подання заяв абітурієнтами, конкурсної ситуації, рейтингового списку вступників. Було зафіксовано понад 82 млн відвідувачів системи з 99 країн світу.