«Показником престижності вузу є не кількість заяв, а подані оригінали» - представник КНУ

Кількість заяв до Інституту журналістики при КНУ імені Тараса Шевченка практично не змінилася у порівнянні із минулим роком. Питання полягає у кількості поданих оригіналів.


Про це повідомив директор Інституту журналістики Володимир Різун.

«Цього року наплив абітурієнтів особливо не відрізняється від минулого року», - зазначив В. Різун.

За його словами, стверджувати, що існує особливий наплив на якусь зі спеціальностей Інституту – не можна.

«Ми прогнозуємо, що цього року на «Рекламу...» буде десь 40 осіб на місце, як і минулого року», - зауважив директор Інституту.

Окрім цього, за його словами, у перший тиждень вступної кампанії був найбільший наплив вступників.

Також директор Інституту журналістики поінформував, що очолюваний ним заклад повноцінно працює з ЄДЕБО. Ставлення В. Різуна до Єдиної бази - позитивне, однак, вважає директор Інституту журналістики, розробники повинні врахувати всі технічні неточності, які виникли в перші дні вступної кампанії, аби уникнути збоїв у наступні роки.

«Тоді можна без проблем ставити позначки про те, вчасно подав вступник документи, чи ні», - сказав В. Різун.

Нагадаємо, за словами проректора з науково-педагогічної роботи КНУ імені Тараса Шевченка Володимира Бугрова, електронною формою подачі заяв скористалися близько четвертої частини бажаючих вступити до КНУ імені Тараса Шевченка. За словами проректора, нормальною є робота і з Єдиною державною електронною базою з питань освіти. «Університетові працювати з ЄДЕБПО – зручно, а вступники поки що не скаржаться», - зазначив В. Бугров.

За інформацією МОНмолодьспорту


Поділіться з друзями:   

Останні новини


Найкращі ЗВО