У ЗДМУ готуються до ЄДКІ: використання інноваційних технологій

Цього року здобувачів вищої медичної освіти очікує незнайоме досі випробування: вони складатимуть ЄДКІ - Єдиний державний кваліфікаційний іспит.


Це  нова комплексна атестація профільних знань студентів-медиків. Він практикується у розвинених країнах світу для перевірки знань студентів, які навчаються у  медичних закладах вищої освіти. ЗДМУ, слідуючи кращим світовим освітнім зразкам, також прагне дати студентам знання найвищого ґатунку, відповідно перевіряючи якість їх засвоєння.

Складатимуть  ЄДКІ, звісно, студенти, та  проблема підготовки до такого іспиту перебуває в полі зору ректорату, професорсько–викладацького складу університету. Мета єдина – максимально допомогти студентам з честю пройти це випробування, адаптувати його для прийдешніх поколінь студентів, щоб цей іспит став для них звичним і зрозумілим на зразок уже традиційних  екзаменів КРОК.

Щоб процес підготовки був концептуальним і скоординованим, у ЗДМУ сьогодні відбулася навчально – методична відеоконференція на тему: «Концепція системи підготовки здобувачів вищої освіти до ЄДКІ з використанням сучасних інноваційних технологій». Її організаторами виступили ректорат ЗДМУ, Центральна методична рада і  навчально – методичний відділ. У конференції взяли участь завідувачі та співробітники кафедр через онлайн–підключення до Центру дистанційної освіти та телемедицини університету, звідки велася трансляція.

Відкрив конференцію ректор ЗДМУ професор Юрій Колесник.У вступному слові Юрій Михайлович зазначив, що Запорізький медичний університет дає своїм студентам освіту високого гатунку, про її якість свідчить те, що випускники ЗДМУ затребувані не лише на теренах України, але й за кордоном. Завдяки потужному професорсько - викладацькому складу, студенти мають змогу  користатися на всіх кафедрах найсучаснішими  навчальними технологіями. Створення єдиного інформаційного простору в університеті дозволяє широко застосовувати інноваційні системи навчання,зокрема, на платформі онлайн нині упроваджено понад 500 онлайн - курсів. Але, підкреслив ректор, досягнутому немає меж, тому важливо готуватистудентську молодь до нових випробувань, які диктує час і високі  вимоги підготовки спеціалістів .

Ґрунтовний   аналіз застосування  новітніх форм оцінювання академічної успішності здобувачів вищої освіти  зробила проректор з науково – педагогічної та навчальної роботи доцент Світлана Моргунцова.

Увазі присутніх представили  доповіді декани факультетів: I медичного, доцент Володимир Компанієць -  «Про перспективи запровадження об’єктивного структурованого  практичного (клінічного) іспиту (ОСП(К)I)»; I фармацевтичного, доцент Олександр Кремзер  - «Оцінювання академічної успішності випускників  фармацевтичного факультету»; III медичного, доцент Максим Шишкін – «Підготовка та проведення іспиту ЄДКІ. Етап І у студентів стоматологів».

Потужний досвід розробки та впровадження онлайн – курсів «КРОК 1, 2, 3» у процесі підготовки студентів до ліцензійних іспитів узагальнив завідувач кафедри медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій  професор Олексій Рижов. Учасники відеоконференції мали нагоду навіч побачити  злагоджену працю  кафедри щодо організації  таких заходів.

Присутні у Центрі та всі, хто дистанційно брав участь в обговоренні важливої теми, з інтересом дізналися з доповіді доцента кафедри медицини катастроф, військової медицини, анестезіології та інтенсивної терапії Олега Льовкіна, як використовується  симуляційний Центр університету для об’єктивної оцінки знань студентів. Актуальними були і наступні повідомлення, котрі стосувалися використання і можливостей новітніх технологій в оцінці рівня засвоєння знань студентів на кафедрах теоретичного профілю, при викладанні дисциплін на кафедрі іноземних мов, підготовці лікарів – інтернів до самостійної лікарської праці; роль наукової медичної бібліотеки в підготовці до міжнародного іспиту з основ медицини. З ними виступили: завідувач кафедри внутрішніх хвороб 3, професор Сергій Доценко, в.о. завідувача кафедри іноземних мов доцент Олена Гордієнко, завідувачка кафедри дитячих хвороб професор Людмила Боярська, директор наукової бібліотеки Тетяна Карпенко.

У підсумку роботи коференції прийнято рекомендації для усіх навчально - наукових підрозділів уніврситету з обговорюваного питання.


Поділіться з друзями:   

Останні новини