Інтернет є основним джерелом інформації для 72,3% української молоді

Ресурс Biz.Liga.net поділився результатами соціологічного дослідження «Сучасна молодь України», проведеного Інститутом Горшеніна. Дослідження проводилося з 1 по 20 березня 2013 року.


Всього опитано 2 тис респондентів у віці від 15 до 21 років у містах з населенням більше 100 тис чоловік, розташованих в 24 областях України і АР Крим.

Як свідчать дані опитування, більшість молодих українців (72,3%) в якості основного джерела інформації про події воліють інтернет. Більше половини опитаних (58,2%) отримують інформацію за допомогою телебачення, 21,7% - за допомогою спілкування з людьми, 12,4% - через друковані ЗМІ, 5,8% - віддають перевагу радіо.

Додатково повідомляється, що більшість української молоді (71,9%) користується інтернетом щодня. Кожен п'ятий (19,3%) опитаний виходить в інтернет кілька разів на тиждень, 3,9% - кілька разів на місяць, 0,9% - епізодично, але не рідше одного разу на півріччя. Не користуються інтернетом 2,9% респондентів. У більшості випадків (65,8%) молоді українці використовують Інтернет для пошуку інформації. Для роботи та навчання використовують всесвітню мережу 58,7% опитаних, для спілкування у чатах, на форумах, в соціальних мережах - 47,6%, для прослуховування музики, перегляду фільмів, читання книг - 41,1%. Інтернет також часто є джерелом інформації про події в країні і в світі (39,6% респондентів). Електронною поштою користуються 33,1% опитаних, он-лайн іграми - 24,6%. Крім того, молоді українці шукають в інтернеті нових друзів, людей, близьких за інтересами (23,4%), спілкуються з родичами в мережі (22,2%), здійснюють покупки в інтернеті (10,5%), переглядають сайти еротичного змісту - 4,5%.

Більше половини українських юнаків і дівчат (62,4%) щодня користуються соціальними мережами. Більше чверті опитаних (28,6%) виходять в соціальні мережі кілька разів на тиждень, 7,3% - кілька разів на місяць, 1,3% - епізодично, але не рідше одного разу на півріччя.


Поділіться з друзями:   

Останні новини