Суд заборонив публікувати наукову роботу про злом автомобільних систем безпеки

Суд у Великобританії наклав заборону на публікацію наукової роботи лектора інформатики з University of Birmingham Флавіо Гарсіа (Flavio Garcia).


Його наукова робота присвячена злому системи безпеки авто шляхом виявлення унікального алгоритму, який дозволяє автомобілю ідентифікувати ключ у замку запалювання.

Суд ухвалив таке рішення на підставі позову концерну Volkswagen, що застосовує у своїх автомобілях, у тому числі досить дорогих марок, систему безпеки, злом якої розроблений Флавіо Гарсіа. За даними Volkswagen, система безпеки Megamos Crypto застосовується в ряді її автомобілів, а також масових і люксових автомобілях інших виробників. Серед них згадуються Porsche, Audi, Bentley і Lamborghini. На думку судді, публікація наукової роботи дозволить деяким особам і групам, особливо великим злочинним угрупованням, що володіє необхідними засобами, зламувати системи безпеки автомобілів і викрадати їх.

Група дослідників, яка крім самого Флавіо Гарсіа включала ще двох експертів з питань криптографії з Dutch University, планувала опублікувати свою роботу в серпні в рамках проведення Usenix Security Symposium. Volkswagen звернулася до дослідників з проханням опублікувати відредаговану версію наукової роботи - без кодів. Однак дослідники відмовилися від цієї пропозиції, тому концерн Volkswagen змушений був звернутися до суду.

Самі дослідники заявляють, що вони є законослухняними громадянами і не мають наміру використовувати виявлені ними дані у протиправних діях. Їх метою було проведення легальної дослідницької діяльності, спрямованої на підвищення рівня безпеки, а не надання в руки зловмисників технології злому автомобільних систем. Дослідники відзначають, що громадськість має право знати про виявлені недоліки в системах безпеки автомобілів.


Останні новини